loading...
2فان بلاگ | کد های و ابزار های وبلاگ
سینا بازدید : 35 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (1)

انتقال عکس‌هايي که در هارد رايانه قرار دارند برروي وبلاگ، به فعاليتي به نام آپلود کردن نياز دارد که در اين نوشتار به چگونگي آن خواهيم پرداخت.


سینا بازدید : 27 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

توجه                           توجه

 

 

سلام از این به بعد این وبلاگ به کدهای و ابزار های وبلاگ تمرکز میکند

 

مدیریت وبلاگ

سینا بازدید : 20 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

ادمی ساخته افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است !

 

میوه ای که در دسترس ماست " از میوه ای که بالای شاخه درخت است "لذیذتر می باشد ولی از این جهت میوه بالای درخت در نظرمان جلوه می کند که دستمان به ان نمی رسد !

 

سینا بازدید : 17 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در این مقاله تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.

سینا بازدید : 26 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

 

سلام به همگی

امروز می خواستم براتون یک فرضیه رو مطرح کنم که توسط بنده درست شده

این مطلب رو لطفا بخونید و در موردش فکر کنید و نظراتتون رو برای راهنمایی ما در این مورد ، تو بخش نظرات قرار بدید.

پس »»»»»»»»»» نظر یادتون نره!

خوب. بار ها در جاهای مختلف خوانده و شنیده ایم که چیز هایی دیسک ماندد یا به اصطلاح بشقاب پرنده در آسمان دیده شده است و بسیاری از مردم ادعا هایی این چنین داشته اند.

به نظر ما ممکن است این این ادعا ها درست باشد ولی آن سفینه هایی که دیده اند متعلق به موجودات فضایی نیست بلکه متعلق به خود ماست !

چجوری؟ الان توضیح می دم.

فرض می کنم در آینده زمین رو به نابودی است و دانشمندان به دنبال سیاره ای قابل سکونت هستند و همچین سیاره ای را یافته اند و آماده نقل مکان انسان ها به آن سیاره اند.

آن ها به آن سیاره می روند و به زندگی ادامه می دهند و بشر را از نابودی نجات می دهند.

کم کم بخاطر تغییر آب و هوا و شرایط آن سیاره ، انسانها شروع به جهش ژنتیکی می کنند و به صورتی دیگر در می آیند(نظریه دورریس) و آن ها همان موجودات فضایی اند .

خوب حتمی با خود می پرسید که این چه ربطی به بشقاب پرنده ها یا U.F.O ها داره ؟ من براتون توضیح می دم.

به عقیده ما انسان ها در آن سیاره موفق با ساخت ماشین زمان می شوند ولی از عواقب پارادوکس زمانی ( وقتی سفر در زمان داشته باشیم بعضی چیز ها متناقض در می آیند و کل قوانین جهان به هم می ریزن که به آن پارادوکس زمانی می گویند مثال: فرض کنید با ماشین زمانتان به گذشته رفته اید و مادربزرگتان را کشته اید.چه می شود ؟ مادر بزرگ نمیمیرد؟ شما می میرید ؟شما در آِینده واقعی می میرید ؟ این مثال رایج برای پارادوکس است) آگاهند.

و به نظر ما جالب ترین چیز این است که انسان گذشته خود را ببیند.پس آن ها به گذشته (زمان حال امروز ) سفر می کنند ولی از ارتباط نزدیک با ما خودداری می کنند. ای مسئله می تواند دلیلی بیاورد برای کسانی که می گویند : اگر موجودات فضایی وجود دارند ، چرا با ما ارتباط برقرار نمیکنند؟

و این می تواند به ما در درک بعضی از حقایق این جهان کمک کند.

نظر شما چیست ؟ به نظر شما این فرضیه ممکن است واقعی باشد؟

منتظر نظرات شما هستیم!

موفق باشید

اگر نظری برای تایید نظر یا رد آن دارید می توانید به من بگویید ممنون
سینا بازدید : 27 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

و بلاخره بازی battle field 4 وارد بازار شد این بازی با گرافیک وحشتناک بالای خود و همچنین جذابیت باورنکردنی خود حتما طرفداران بسیار بالایی خواهد داشت مطالب بیشتر را میتوانید در ادامه مطالب ببینید

 

 

سینا بازدید : 2 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

فصل اول :مفاهیم اصلی رشد

تعریف رشد:

رشد عبارت است از همه تغییرات و تحولاتی که از زمان تشکیل سلول نوزاد تا دم مرگ در انسان روی می دهد .رشد حرکتی مستمر و دائمی و پیوسته بوده که گاهی ارام و اهسته و گاهی با سرعت انجام می شود .

ممکن است رشد قابل مشاهده نباشد اما هیچ وقت متوقف نمی شود .همانطور که رشد ادامه دارد تغییرات مختلفی نیز در انسان بوجود می اورد


سینا بازدید : 3 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

بازی روم 2 نسخه جدید بازی روم به بازار ارزه شد. این بازی یک بازی استراتژیک با گرافیک call of duty mw3 میباشد. این بازی که محدوده گسترده ای دارد با استقبال فراوان مردم روبه شد.شما در این بازی سزار امپراطوری روم هستید و ازادید که به کشور گشایی هایتان ادامه بدهید میتوانید از عثمانی تا پرتقال و از پرتقال تا قلمرو اشکانیان (یکی از سلسله های قدرتمند ایران) و هند و تا مصر را هم فتح کنید.این بازی مهارت بالایی نیاز دارد و روی هر سیستمی اجرا نمیشود.این بازی 4GB رم لازم دارد اما هیجان نبرد های چند هزار نفره آن ارزش بالا بردن رم رایانه را دارد.

 

تصاویر بازی در ادامه مطالب:


سینا بازدید : 3 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

شما میدانید تفاوت انقلاب و شورش چیست؟چرا تعداد شورش ها ۱۰برابر انقلاب هاست.چرا در انقلاب مردم پیروز میشوند و در شورش ها همه کشته میشوند؟فکر کنم خودتان فهمیدید.بله.در انقلاب مردم ازادی خواه پیروز میشوند و در شورش ها شکست میخورند.هر انقلابی شکست بخورد شورش است و هر شورشی پیروز شود انقلاب است.

 

یکی از کشور های بزرگ انقلابی فرانسه است.بطوری که مردم فرانسه ادعا میکردند مخترع انقلاب میباشند و حتی انقلاب را یک تفریح میدانستند بطوری که وقتی شاه را شکست میدادند و با گیوتین گردنش را میزدند یکی دیگر را شاه میکردند تا دوباره برضد او انقلاب کنند.زمانی که گیوتین اختراع شد عصر ترور نیز اغاز شد که در این عصر که در قرن هفدهم الی هجدهم اتفاق افتاد ۱۰.۰۰۰ نفر سر به نیست شدند.

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
سلام دوستان بریم ویه نگاهی به المان بندازیم :.....جمهوری فدراتیو آلمان یکی از کشورهای اروپای غربی است که از سال که از سال 1989، پس از فروپاشی دیوار برلین، در تلاش است با توسعه اقتصادی روزافزون، گذشته‌ها را جبران کند
این کشور از شمال با دریای شمالی، دریای بالتیک و دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ و هلند هم‌مرز است.
اغلب مردم این کشور مسیحی هستند. امید به زندگی در میان زنان 81 سال و در میان مردان 76 سال است.
سینا بازدید : 28 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

حدود دویست میلیون سال پیش زمین فقط یک خشکی ویک اقیانوس بزرگ بوده است.پس از گذشت میلیون ها سال این خشکی بزرگ شکاف پیدا کرد و به چندین قسمت تبدیل شد که به این قسمت ها قاره می گویند .

 

بزرگ ترین قاره آسیاست . آفریقا از نظر وسعت در مقام دوم قرار دارد . قاره های دیگر به ترتیب وسعت عبارتند از آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ،قطب جنوب ،اروپا و اقیانوسیه است .

 

قاره ها همه ی خشکی های سطح زمین را در بر می گیرند. این خشکی های بزرگ دشت ها و کوهستان ها، بیابان ها و دریاچه ها را در خود جای داده اند.

مردم شهرها را در قاره ها می سازند تقریباً تمام مردم زمین روی قاره ها زندگی می کنند. بیشتر مردم در آسیا و بقیه در دیگر قاره های سطح زمین جمع شده اند .

حاشیه ی یک قاره در ارتباط مستقیم با اقیانوس است . لبه ی قاره می تواند هم صاف و هموار ، و از یک ساحل شنی تشکیل شده باشد، و هم می تواند به صورت صخره ای و پرشیب باشد . لبه ی قاره ها به سمت پایین و زیر دریا سرازیر می شوند .

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

اندازه یک ساختمان 15 طبقه امروزی است . این مجسمه یک شاهکار برجسته معماری می باشد که بر روی جزیره رودس در حدود 280 قبل از میلاد ساخته شده است . هیچ کس به درستی نمی داند که این مجسمه شبیه چه بوده و یا در کجا قرار داشته است .نظریه بسیار مورد توجه آن است که مجسمه رودس در روی ورودی لنگرگاهی بنا شده بو ده و پاهای مجسمه در دو طرف قرار داشته است به طوریکه کشتیها از بین پاهای آن عبور می کرده اند . البته این فرضیه بسیار محتمل به نظر می رسد . این بنا مشکلات غیر قابل حل در 3 قرن پیش از میلاد را مطرح می کند . همچنین تجارت در این بندر در زمان احداث این مجسمه دارای رکود شده و این بندر از رونق اقتصادی افتاده است . این مجسمه یکی از عجایب هفتگانه به شمار می رود که برای مدت کوتاهی تقریبا 53 سال پا بر جا بوده است .

معبد آرتمیس

معبد آرتمیس در افوسوس (ترکیه ) یکی از زیباترین بناهای ایام گذشته بود . این بنا با داشتن 100 ستون مرمری زیبا که ارتفاع هر کدام از آنها به 15 متر می رسد یکی از عجایب هفتگانه به حساب می آید . این معبد فضایی را در بر می گرفت که تقریبا چندین برابر وسعت آکروپلیس در آتن بود . میتوان گفت که معبد آرتمیس صعود و سقوطهای بسیاری را در طی قرنها پشت سر گذاشت . این بنا در 600 سال قبل از میلاد ساخته و در550 سال پس از میلاد در آتش سوخت . بعد از آن مجددا به صورت بسیار زیباتر و عظیمتری باز سازی شد . این بنا برای دومین بار دچار حریق شد البته این بار بطور عمدی توسط فردی بنام هروستراتوس که برای به یاد ماندن نامش به این کار دست زد ،ولی این معبد دوباره به اندازه بزرگتر و بسیار بهتر از قبل ساخته شد . این معبد بسیار زیبا درونش با مجسمه های بی نظیر تزیین شده بود . این معبد پا بر جا بود تا زمانیکه بر اثر هجوم بربرها در 262 پس از میلاد برای همیشه از صفحه تاریخ محو شد و هرگز دوباره ساخته نشد . آنچه که از این معبد باقی ماند هم توسط زلزله ها کاملا از بین رفت .

هرم خوفو بزرگترین هرم در بین اهرام مصر است ، این بنا که قدیمی ترین و بزرگترین بنا در بین عجایب هفتگانه می باشد تنها بنایی است که در حال حاضر وجود دارد . هرم خوفو در 2600 سال قبل از میلاد ساخته شده است .اهرام مصر

 

این هرم بلند ترین بنای ساخته شده دست بشر از 4400 سال پیش تا سال 1889 بود ،زمانیکه برج ایفل با ارتفاع 300 متر ساخته شد . محدوده هرم خوفو به اندازه 6 قطعه زمین شهری عظیم می باشد . بیشتر سنگ های بکاررفته در این بنا به بزرگی سنگهای عظیمی هستند که بوسیله کامیون حمل مشوند . سطح خارجی زمختی که ما امروزه از تین هرم می بینیم مقبره فرعونی بنام خوفو بوده که در آن زمان پوشیده شده از سنگهای آهکصیقلی و زیبایی بوده است. فرمانروایان بعدی این سنگهای با ارزش را متعاقبا برای ساختن بنای خودشان می دزدیدند . این عمل باعث شد که از ارتفاع هرم 5 درصد کم شود و به ارتفاع فعلی اش که 138 متر است برسد . هرم خوفو دارای سه اتاق دفن اجساد است . اتاق اول محل دفن شاه ، اتاق دوم محل دفن ملکه و اتاق سوم که برای رد گم کردن دزدان هرم بوده است .

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

اهرام ثلاثه جزو عجایب هشت گانه است که ان هارا مصریان باستان ساخته اند.در زمان های قدیم مردم مصر بزرگان،وزیران و شاهان کشته شده ی کشورشان را مو میایی می کردند،یعنی اندام ان هارا باوسایل مخصوص درمی اوردند،بدن ان ها را چرب و دورباندمی بیچندو در آخران هارا در جای مخصوص می گذارند . ان هابرای این که تغییرات هوایی به ان ها آسیبی نرساند ان ها را در هرم هایی دفن میکردند.

سینا بازدید : 12 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

این بازی بسیار بازی جذابی است که شما مانند یک پادشاه قلعه ای را اداره میکنید.داستان اصلی این بازی شوالیه ای سعی داردبه کمک دستیارش سرویلیام دشمنان پادشاه را که سرزمین اورا دراختیار گرفتندرانابودکند.


 

سینا بازدید : 3 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

معرفی ارباب حلقه ها زیاد براساس فیلم ساخته نشده.اما شخصیت های آن شبیه فیلم است. این بازی هم استراتژیک وهم اکشن دارد.اکشن آن همان داستان اصلی است که یاران حلقه از ریندول به سمت موردورحرکت میکننداما داستان استراتژیک فرق دارد.این بازی دوبخش دارد.روشنایی وتاریکی .روشنایی داستان الفی به نام بلرفندل سعی داردبه کمک بقیه ی الف هاودو آرف هاازشهر ریندل دربرابرارتش سارون دفاع کند.داستان تاریکی این است که سارون قصد دارد دنیای رو شنایی را باارتش خود به دنیای تاریکی تبدیل کند وبرآن حکومت کند. 

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

امروز من وقتی دربیرون قدم می زدم متوجه چیزی شدم .دیدم پارکبان هاازراننده های ماشین هایی که درکنار خیابان هاپارک میکنندپول می گیرند.من به پدرم به شوخی می گویم:چون احمدی نژاد گفته که اماربی کاری زیاداست ومامی خواهیم ان راکم کنیم پارکبان برای کنار خیابان هاهم انتخاب کردند تاامار بی کاری کم شود.

سینا بازدید : 21 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

حادثه > خارجی- لس‌آنجلس:
جسد یک مارماهی ۶ متری در آب‌های ساحل جزیره کاتالینای آمریکا پیدا شد.
مارک‌ودینگتن ناخدای یکی از قایق‌های این منطقه در این‌باره می‌گوید:

بزرگ‌ترین مار‌ماهی که تا به حال دیده بودیم نصف این مار‌ماهی بود، همچنین‌ کمیاب بودن این‌گونه از مارماهی‌های بزرگ به این دلیل است که آنها در عمق 1000متری دریا زندگی می‌کنند.

گفتنی است اکنون جسد مار‌ماهی یاد‌شده منجمد شده است تا برای پژوهش‌های جانورشناسی آماده باشد.

در گذشته نیز مارماهی‌های بزرگی یافت شده که برخی از آنها فقط در چند نقاشی به تصویر کشیده شده‌اند.
سینا بازدید : 2 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)


اين بازي نسخه جديد وايراني است كه شامل مسابقات شهري وبين شهري وسالن +اسلحه هاي جديد،ماشينهاي ايراني(سمن-سورن-رنو توربو پژوپرشيا پژو206 توربو زيردريايي قايق ارتشي وجيپ شهبازو...)مي باشد همچنين اين بازي داراي سيو گيمز وترنيرو نرم افزارهاي مخصوص جهت ويرايش ماشينها و...است.ازويژگيهاي خوب اين بازي فارسي مي توان به موزيك هاي راديويي شاد وكمي خفن ازخوانندگان كشورمان ودوبله شدن ونمايش فارسي زيرنويسهاي فيلم بازي اشاره كرد.براي اين نسخه لباسهاي جديد واسكين هاي مختلف زن ومرد موجود است كه بطورپيشفرض نصب شده اند .همچنين كدهاي مخفي بازي وپكيج هاي راديويي در CD بازي گنجانده شده است.

سینا بازدید : 2 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

درسال 1095 میلادی جنگ‌های صلیبی میان مسلمانان ومسیحیان آغاز شد. جنگ‌های صلیبی به جنگ‌هایی گفته می‌شود که در آن مسیحیان برای رهایی بیت المقدس از دست مسلمانان در قرون یازده و دوازده میلادی بدان دست می‌‌یازیدند. نخستین کسی که لوای جنگ را برافراشت راهبی بنام پطرس از اهالی فرانسه بود. جنگ‌های صلیبی هشت جنگ است که در جنگ اول و چهارم هیچیک از پادشاهان اروپایی دخالت نداشتند و فقط نجبا و اصیل زادگان بودند که بر صلیبی ‌ها فرمانروایی می‌‌کردند. غیر از جنگ اول در باقی جنگ‌ها مسیحیان از مسلمانان شکست خوردند.

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
به ادم اهنی ام گفتم:دستور مرا اجرا کن

گفت:شوخیت گرفته.

گفتم:سوپی درست کن بخورم.

گفت:مگر بیکارم.

گفتم:اتاق را جارو کن.

گفت:می خواهی کمرم عیب کند.

گفتم:جواب تلفن ها را بده.

گفت:اول تلفن های خودم.

گفتم:پس چایی دم کن بخوریم.

گفت:حالا چرا تو چای دم نمیکنی بخوریم.

گفتم:تخم مرغی آب پز.

گفت:اول بگو خواهش می کنم.

گفتم:لااقل آوازی بخوان.

گفت:مزدم کو!

عاقبت ادم اهنی را فروختم چون هیچ وقت نفهمیدم کی برای کی کار کرد.
سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
به ادم اهنی ام گفتم:دستور مرا اجرا کن

گفت:شوخیت گرفته.

گفتم:سوپی درست کن بخورم.

گفت:مگر بیکارم.

گفتم:اتاق را جارو کن.

گفت:می خواهی کمرم عیب کند.

گفتم:جواب تلفن ها را بده.

گفت:اول تلفن های خودم.

گفتم:پس چایی دم کن بخوریم.

گفت:حالا چرا تو چای دم نمیکنی بخوریم.

گفتم:تخم مرغی آب پز.

گفت:اول بگو خواهش می کنم.

گفتم:لااقل آوازی بخوان.

گفت:مزدم کو!

عاقبت ادم اهنی را فروختم چون هیچ وقت نفهمیدم کی برای کی کار کرد.
سینا بازدید : 29 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

حدود دویست میلیون سال پیش  زمین فقط یک خشکی ویک اقیانوس بزرگ بوده است.پس از گذشت میلیون ها سال این خشکی بزرگ شکاف پیدا کرد و به چندین قسمت تبدیل شد که به این قسمت ها قاره می گویند .

سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
کسی که هوش فراوان دارد شطرنج باز است.

کسی که دقت زیادی دارد تنیس باز است.

کسی که اندامی قوی دارد کاراته باز است

کسی که کارهای عجیب می کند شعبده باز است.

کسی که غافلگیرانه به کسی حمله می کند نینجا باز است.

کسی که زور و بازوی پولادین دارد بکس باز است.
سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

Gtaیک بازی اکشن شهری است که دزدان آن شهر مادریک مردرامیکشند.این پسرسعی دارد به کمک دوستانش انتقام بگیرد.اماپلیس های ان شهر این پسرودوستانش راهم قاتل می دانندومواظب اندکه خلاف نکند.این بازی نسخه ی ایرانی داردکه دران ماشین ها واهنگهای ایرانی  وجود دارد.به نظر من این بازی بازی هیجانی ای  امابسیار خشنی است.


این هم رمزجی تی ای5                                              


 


خون+پول+تعمیرماشین


hesoyam


هلی کوبتر


ohdude


بدون پلیس


aezakmi


اسلحه2


kjkszpj


تیرنامحدود


fullclip


ماشین پرنده


ripazha


جلیقه ی پرواز


Yecgaa


هد ف ازاد


Ouiqdmw

سینا بازدید : 28 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
کسی می تونه این وازگان را معنا کنه؟
عشق...............

عاشقی............

معشوق.............

معنا ها رو توی نظرات بگذارید

ممنون
سینا بازدید : 1 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

سمی ترین موجودات جهان


قورباغه سمی طلایی : در کلمبیا یافت می شود. این قورباغه 1.5 اینچی کوچک ، سمی ترین موجود زنده شناخته شده است.سم آن روی پوستش قرار دارد و هر چیزی که آن را بخورد، فوراً از پا درمیآید. هر کدام از این قورباغه یک میلیگرم سم روی پوست خود دارد که برای کشتن 10000 موش و یا 10 تا20 انسان کافیست.

 

زنبق مرگ: برگ های آن ممکن است با پیاز وحشی اشتباه گرفته شود.در آمریکای شمالی و سیبری یافت میشود و برای انسان و حیوانات خطرناک است.اثر سم آن با سوزش لب ها شروع میشود و کاهش ضربان قلب و دمای بدن ،کما و پس از آن مرگ را به همراه دارد.

 

بقیه در ادامه مطلب


سینا بازدید : 2 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

سلام به همگی


امروز می خواستم براتون یک فرضیه رو مطرح کنم که توسط بنده سینا قربانی ) درست شده من و روستم سپهر


این مطلب رو لطفا بخونید و در موردش فکر کنید و نظراتتون رو برای راهنمایی ما در این مورد ، تو بخش نظرات قرار بدید.


پس »»»»»»»»»» نظر یادتون نره!


برید ادامه مطلب

سینا بازدید : 3 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 شرکت Blizzard در تایید و تاکید بر نظر رییس شرکت Valve گفت:Windows 8 فاجعه است!

هر چند که بسیاری از مردم در انتظار عرضه ی هرچه سریع تر Windows 8 هستند اما آقای Gabe Newell رییس شرکت Valve چندی پیش گفته بود Windows 8 فاجعه است و مانع ارائه ی بازی های رایانه ای برروی آن می شود , Blizzard هم نظر منفی در مورد Windows 8 دارد و واژه ی فاجعه را شایسته این ویندوز می داند.
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,521
  • ارسال مطلب


    شما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال